piątek, 5 sierpnia 2011

23 July 2011

Miałam te zdjęcia dodać o wiele wcześniej, ale jakoś tak mi się nie chciało. Nowego bloga z opowiadaniem założyłam (znów), ledwo pierwszy rozdział opublikowałam, już wybuchła pod spodem wojna. Cóż, to fajne, wzbudzać w ludziach tak sprzeczne emocje xD Jutro na TVN "Bodyguard", ale dawno tego nie widziałam... No tak. Zdjęcia :D

















































Photographer: Natalia Żygłowicz [Link]
Model: Myself
Make-up,hair and styling: Myself
Editing: Natalia Żygłowicz

PS: Właśnie w radiu pojawiła się informacja: Andrzej Lepper nie żyje. Kurde, nie interesuję się polityką, ale ręce mi się trzęsą, nie ma co.

8 komentarzy:

  1. Piękna jesteś!

    Btw, to Twoje naturalne paznokcie? Moje, gdy tylko trochę urosną, od razu się łamią. Twoje są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno, jak Ty to robisz? ;)
    Używasz jakiś odżywek, lub witamin?

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie. Po prostu sobie rosną. Nic z nimi nie robię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. to zdjęcie z kotem wymiata ;d btw co to za kropka na twojej twarzy?
    Doska

    OdpowiedzUsuń
  5. Ropny pryszcz :D Haha, żartuję xD To srebrny koralik, taki, jak się do komórki przykleja. W gazecie było xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała zapuścić sobie takie długie paznokcie, ale nie mogę - gram na gitarze, a one by mi przeszkadzały. Mam pytanie - wygodnie tak leżeć na schodach? xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, aidź xD No pewnie, że wygodnie xD To relaksuje xD

    OdpowiedzUsuń